Typické černé Londýnské Taxíky s protáhlou maskou chladiče jsou pro všechny návštěvníky stejně ikonické jako Big Ben, London Eye nebo červené dvoupatrové autobusy či telefonní budky stejné barvy. Výrobce těchto zažitých vozů, které spadají do koncernu čínské Geely stejně jako značka Volvo. Přichází po inovacích z novou generací vozidel.
Jako úplně prvním předchůdcem těchto Britských dopravních prostředků byly zastřešené povozy s koňským spřežením. Největší „boom“ ovšem přišel po druhé světové válce. Typ Austin FX4 (ve skutečnosti MPV) se zadními dveřmi otevíranými do proti směru jízdy. Tento typický vůz se dočkal velmi zdařilé inovace v podobě modernějšího typu TX, který se věrně drží designových rysů svého předchůdce.
Dosavadním pohonem u těchto typů taxi vozů byl naftový agregát. Ale kvůli silným emisním zákonům přechází nová generace vozů k alternativním pohonným jednotkám. Dle nových ustanovení se výrobce London Taxi Company (LTC) od roku 2018 přizpůsobuje bezemisnímu provozu v Londýnských ulicích. Firma, která v roce 2013 přešla pod správu koncernu Geely, tento zásadní krok symbolizuje i změnou názvu na LEVC (London EV Company)
Přes to, že investory projektu jsou výhradně Číňané, design vznikal v Barceloně a technické zázemí poskytla společnost Volvo. Hybridní taxíky se budou montovat v nové továrně přímo v Británii. Investor v prodejních statistikách počítá s prodejem do celého světa a očekává se i rostoucí odbyt přímo v Británii, kde je povinností pro provozovatele taxi služby používat jen vozy, které nepřesáhly 15 let od své výroby. Stávající typy FX4, které jsou již dnes starší, než dvacet let budou ze dne na den odepsané.
Strat prodeje je stanoven na srpen 2017 a první kusy se do londýnských ulic dostanou v říjnu. Ale podle předobjednávek, které výrobce již dnes přijímá, zamíří prvních 225 kusů do Rotterdamu.