Copywriting

V této době je v obchodu nejvíce důležitá jedna jediná věc prezentace daného výrobku/ služby. Bez vhodné a reprezentativní prezentace sedá přijít o mnoho potenciálních klientů, kteří by si náš produkt/ službu zakoupili.
Ten nejlepší, nejkvalitnější, nejvýhodnější produkt v ohledu cena x kvalita nemusí být prodán bez dobré prezentace, zatímco jeho přesný opak prodán být může.
čaj u pc.jpg
Jak to je s obchodováním na internetu? Když někdo přijde do obchodu, nechá si poradit od zkušeného prodavače. Ale co je záchytným bodem, když někdo hledá produkt na internetu?
Záchytným bodem na obchodování na internetu jsou popisky daného produktu/ služby. Když si představíte internetový obchod, má několik desítek/stovek/ tisíců nabízeného zboží. Jak zajistí popisky ke všem?
Popisek musí být po jazykové stránce správně. Nesmí obsahovat syntaktické chyby. Nejdůležitějším faktorem je zaujmutí zákazníka a předání všech potřebných informací.
Tyto texty píší lidi, jejichž název je copywriter. Tyto lidi mohou pracovat z pohodlí domova. Většina z nich mý kladný vztah k psaní a psaní se věnuje již od útlého věku. Tento člověk musí být kreativní a nesmí ho přestat napadat nové nápady, o čem psát a jak jeho text obohatit o poznatky z jeho osobního života a vlastních zkušeností.
Copywriter dostává za každý článek finanční ohodnocení, a to podle typu a délky textu. Obchodníci vědí, že dobrý text jim vydělá nemalé peníze, proto si s výběrem těchto lidí dávají záležet.
psací stroj remington.jpg
Máte například úraz, díky kterému nemůžete pracovat? Nebo jen máte dostatek volného času a chcete ho nějak produktivně využít?  I přes to, že pracujete, vám nestačí váš finanční příjem a hledáte způsob, jak si přivydělat peníze? Máte rádi psaní a jste kreativní? Pokud jste na některou z těchto otázek odpověděli odpovědí ano, doporučuji vyzkoušení práce copywritera. Každý z nás si přeje práci, která ho baví.

Posted in Nezařazené